środa, 25 maja 2011

Cafe Budapeszt w recenzjach różnych

Bardzo cieszy mnie każda recenzja każdego komiksu, który tłumaczę, albo przy którym pomagam Kasi. "Swoje" komiksy wrzucam na pasku blogowym po prawej stronie pod nietoprzezem, pisałem o tym jakiś czas temu chyba, rajt?

Pomyślałem, że warto te recenzje dodatkowo wyeksponować, więc od "Cafe Budapeszt" poczynając, będę je dodatkowo postował. Lecą 4 teksty:

raz
dwa
trzy
cztery [tego tekstu wcześniej na pasku nie było!]

EDIT:
pięć

Miłej lektury!

qba

5 komentarzy:

Kopiec Kreta pisze...

jest jeszcze ta recenzja:

http://rekopisznalezionywarkham.blogspot.com/2011/04/cafe-budapeszt-alfonso-zapico.html

tO mY: pisze...

i poleciało na pasek i do posta - dzięki, nie znałem tego bloga nawet, wstyd.

Kopiec Kreta pisze...

faktycznie wstyd
;-)))

"rękopis" to dobry blog, nie tylko komiksowy, ale i tak polecam

tO mY: pisze...

jest na podglądzie ;-)

Krzysztof Ryszard Wojciechowski pisze...

Ło jeżu ! Się zaczerwieniłem.