wtorek, 29 lipca 2008

Kalendarz Wilqa mówi c.d.:

dziś jest dzień własnego alter-egona. Z tej okazji zagra nam Lipali, do którego nagrania koncertowego od ok. 4 min. i 04 sekundy możecie sobie zaśpiewać taki tekst:



Lipali "Alter Ego" ("Pi")


jedno ja jak kamień śpi

a drugie ja jak krzyki w środku nocy

jedno jak zamknięte drzwi

a drugie jak oczy pełne mocy


jedno ja zapachem łąk

kwitnący sad biały kwiat jabłoni

drugie ja zatęchły pot

kurz i brud

syf co klei dłonie


niby jawa? sen nie sen?

wola moja nieba chęć

niby jawa? sen nie sen?

wola moja piekła zew


siedzi we mnie dwoje i

każdy chciałby górą być

wygrać z Niebem, Piekłem bój

alter ego, jeden z dwóch


Jestem Bliźniakiem. Wszelkie dwoistości są mi cechą wrodzoną. Obchodźcie i Wy swój dzień alter egona :-)


qba

Brak komentarzy: